På plats

Häromveckan fick jag förfrågan att få följa med över Atlanten för årets upplaga av WBC. För er som missat det tävlas det iår i Atlanta och ett sådant erbjudande tackar nog ingen nej till. Det var bara till att styra upp pass och biljett helt enkelt.
Och idag bar det av. Första gången i Atlanta och andra gången på ett WBC. Skall bli oerhört intressant detta!
Väl framme mötte jag upp med Mattias och company, som alla var lika slitna som jag efter den långa dagen i flygkabinen. 

Imorgon sätter det hela igång med allt vad förberedelser kan innebära. Kommer finnas tillhands hela veckan för att hjälpa Mattias och Sverige så långt det bara går. 

Under veckan kommer jag här även att posta lite inlägg och bilder från det som händer här i Atlanta. Söker ni något speciellt så tveka inte att maila på [email protected]

Snart tillbaka!

Lars



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är på väg hem från staterna och flyger via Atlanta på fredag. Du har väl ingenting att stå i eller? Bra, för jag har några timmar att döda på flygplatsen, kommer du och hänger lite eller??=).. Skämt och sido, lycka till med allt och heja så mycket du kan. / E

2009-04-15 @ 06:40:10
Postat av: Maria

Enjoy! Ser fram emot alla rapporter :-)

2009-04-15 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0